Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 17:10:21 +0300

Tere!

Viljandi Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/07231 
aadressile Viljandi maakond, Viljandi vald, Sinialliku küla, Metsa tee 2// 
Metsatee, Viljandi maakond, Viljandi vald, Sinialliku küla, 49 Imavere - 
Viljandi - Karksi-Nuia tee// Metsatee// Sooniku põik// Sooniku tee 10// 7// 
8// 9// L2// L3// Urmi tee// Vahe põik 1// Vahe tee// 8// 9 (Tuletõrjevee 
mahuti ja kuivhüdrant, külmaveetorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27115354>  (menetlus nr: 
449806), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viljandi Vallavalitsus) või menetleja (MARGUS HÜTT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister